2011/03/28

03.28

我有可以並肩作戰、參與不同比賽的好友。
我有可以一起溫書、做功課的好友。
我有可以一起逛街、買衣服的好友。
我有可以一起拍攝、玩樂的好友。
我有可以能談心事、能哭的好友。
我有會和我談心事的好友。

嗯,
夠了。

對於末來的我可能這是曾經,但對於現在的我,
嗯,
夠了。




keisuke佢柒啡左:D
好靚仔阿:S
我有預感 雖然佢同我同歲
但佢一定高我勁多:(
唉明明大家都係高一生姐:S
ahhhhhhhhh! 討厭 ! 嫌い!



朝早樓下勁多人:S
去打的,比余振強條友勁串咁截左架的囉.
啲的士佬好衰.
特登唔載學生唉.
同meimei ; leesuettang 決定唔返.
m記chat左陣 back home(:
下午w/yyt tst行街做功課.
ahhhh!我好乖點算:S
toliet個婆婆好好人:)

沒有留言:

發佈留言