2011/07/04

長洲,記。



呢到空氣好得離譜。

七一遊行…
唉,香港邊樹有進步過至得咖唉…

係長洲我一個乞痴都無打過,可想而知城市入面空氣污染差得過份。

其實老老實實講句呀,我幾enjoy一個人。
一個人,坐係欣雨亭、吹住海風、聽住Akb48既言い訳Maybe、仰望滿天星空,其實真係舒服過吵吵鬧鬧,可能係我個人本身唔多中意胡鬧,又或者純粹係我遺傳左我老豆都唔定。

遺憾既係cmc無黎,如此漂亮既星空無法一齊分享真係有啲可惜。

我突然發現要搵到志同道合既人係件難事,始終唔係個個都配合到你,有相似已經唔差。
人來又人去,最後有幾多會走,又剩幾多會留?

今夜,我一人的夜空,漆黑一片中有無數星星。
只是,那是我一人的星空。
無法分享、無法以實物記錄,只能憑虛無縹緲的記憶留下。

今夜的星星美得讓人悔恨。


--記於七月一日晚上。










人類本生於大海,因此對大海有一種歸屬感。

這句話可能沒說錯…


--記於七月二日早晨。





















今天…我大概又一次看到了人性吧。
亦再一次感受到,凡事,真的有兩面。
即使一個人再壞再差,也可能只在那件事上。
孟子曾說過人性本善,亦可能沒錯。

蕭霖真的太好人了吧…
好得即使我想為她作出任何事也好像沒法子,她大概是那種施恩莫望報的類型。
既獨立,又樂於助人,不過就是囉嗦了點、固執了點…
應該會是個好媽媽:)

我真的希望如此善良的人的人生能夠幸福且沒有太大的挫折。
願天上所有的靈也祐她平安、幸福一輩子,人生路上能夠獲得安定。

--記於七月三日凌晨。





.

沒有留言:

發佈留言