2011/10/06

重陽上山頂。







2011.10.06 :)

多謝Tina、yyt、vicky wong真係陪我癲!
重陽節上山頂,為左食雪糕:D

多謝你地呀朋友!
tina講一講就發現,咦,原來真係「歷城記」班底!笑了!

呢張相影得我好靚,靚到嚇一驚(笑)。

突然發現,原來我同CMC個班人既作息時間真係同普通學生好唔同。
可能因為打波既關係,平時都打到好夜先返到屋企。
又可能因為我地幾個由初中就已經係打波打到球場熄燈,然後仲要係隔離公園hea幾粒鐘,hea到凌晨兩、三點先肯返屋企咁,但其實第二日要返學咖啵!
唔使返就會仲過份,四、五點先「散band」。
再加上有可能係體力較一般人好,又或者習慣左,即使家陣聽日要返學,但仲出到十二點幾街都無乜問題。

同佢地既作息真係好唔同……








今日有人問我有無拍拖。

其實我好想搵人講下「你」。
但諗深一層,講又有乜用?
反正你都唔係到,而我又繼續沉迷落去,結果都係不外如是,一早已心知。

然後有位人兄除左我隻戒指,見到「hin」呢三隻字。
佢問我係咪送比我既人。
係。但係又如何?
已經係曾經。
但呢隻戒指我會留低,並唔係為左紀念曾經。
而係為左紀念一段比我利用得心甘情願,且虛假得你我心知肚明既一場愛戀。
呢段愛戀,係真實存在過;而情感就係虛無,純粹係單方面。

留低,只係為左我既歉意。
直到現在,我依然內疚。



在這個不停有意外的世界,只能過一天算一天。
想了一整夜,我不回你不回,
沒有辦法改變、不改變。



沒有留言:

發佈留言