2013/03/05

所謂「財政預算」。











其實我一直好懷疑條數發生乜事,
吞住吞住唔嘔返出黎。
但一講到關於高鐵、東北發展,就即刻丟幾百億出黎。

呢個都唔係問題。

實際上錢銀呢啲野,
食左食左都唔知,反正我地都係得個聽字。
唔係話我多疑,亦唔係想話香港啲官貪,
但以中國蠶食香港內部政治既速度,再圍觀溫總理們既月薪與身家……
當有朝一日我地發現庫房一直係虧既,咁就真係搞笑,點嘈都唔會拎得返。

OK,我陰謀論,我地繼續。

2013所謂既派糖措施,yup,一睇就知,一般中產(非指財爺認為既中產)、基層享受到既都不過係紅色括住個三項。
好明顯,政府既支出反映出社會既上層先係最需要關愛、最需要幫助既對像,縱使個啲係少數人。
明顯香港正慢慢步離多數決既文明民主制度,認為香港「多數人既暴政」會虐待到李嘉誠等需受幫助既「弱勢社群」。

先不論綜緩、公屋免租金受惠者是誰,
基本上社會一但有弱勢社群(真正個啲),若然係政府能力所及,何解佢地所得到既照顧竟比有能力生存既人少?

OK,弱肉強食,
但又係邊個教我地要救死扶傷?要照顧社會上既低下階層?

稅,你有能力咪交多啲,無能力咪交少啲,
而個筆錢又間接退返比班有錢人,唔該晒。

派錢,我未必認同。
一但派左,大家自然習慣,係惡習。
但at least唔好派返比有錢人,又唔搞返掂香港貧富懸殊、通脹等問題。
長遠既措施,醫療設備,大中小學教育先係社會既基本。

老實講,
我懷疑政府家陣只不過係一個商場上洗黑錢既主公司。

不斷將啲錢丟比啲用得唔多既空殼公司(不同機構),而
錢卻用不得其所,到底啲錢係咪真係有比人受惠到都成問題。

縱所周知,應該話有睇tvb時事節目既都應明白,
關愛基金缺既未必係錢,係指導各清貧人士理財方向、學習方向既人手,
否則佢地亦未見得有向上流動既機會。

環境保護又係白痴既,
不斷既function,不斷既social,但呢啲環保組織又點會夠社會趨勢鬥?
地要黎做咩?起囉!唔通拎黎種樹咩。

錢多得滯,亂咁丟?
應用不用,真白痴。



唔敢落下長遠措施,不過顯得政府管治無能。
呢個女人講野亦未必可以信晒,偏袒人民力量太過份,但佢整理分析的確唔錯。




【小妹無知,有錯請禮貌指出,謝謝。】


沒有留言:

發佈留言