2011/08/01

08.01

男人,遷就並不是要你沒有主見。



其實都咁大個女啦,都真係無乜試過話望住街邊啲人,然後好似C咁講一句,「哇幾靚仔啵」。
學Hercules話齋,「不是你的就不是你的」,何必望完又要恨呢。
都無謂啦,係咪先?
反而識既人我會評量下佢,而今日既Hercules又真係唔錯:)
起碼,我同佢傾我埋先啦,夠晒宅。



哎呀呀,我又愛上老蕭啦,新碟《狂想曲》超正。


不過真係太多歌我中意啦,都唔知點算。
我中意複製人啦、白蛇傳、敷衍、只能想念你、不停有意外的世界、好想對你說、你、狂想曲、信仰、看對眼、怎麼說我不愛你、茉莉戀。
即係幾乎全部我都中意。
老實講我比較中意睇老蕭唱快歌、rock歌。
慢歌其實就…麻麻啦。
唔係話唔中意既,始終,老蕭嘛。




蕭敬騰 - 複製人
作詞:小寒
作曲:黃韻仁
專輯:狂想曲


我對世人有一個不解疑問
很像的人可曾複製靈魂
不同靈魂是否接收不到一樣的疼
有相同的特徵 在清晨 你無法區分
要如何制造替身
死心時微笑還會活生生

你說愛就要學悔恨 我卻不要你得逞
給你沒知覺的肉身
表面複製於愛你這個人
我承諾還得以完成
只是那不是我在等

你的雙唇 是繃帶也是刀刃
安慰我時在自尊刻傷痕
這段愛情一寸寸誘惑我引火自焚
你是一種頑癥 想痊癒 卻欲罷不能
要如何制造替身
死心時微笑還會活生生
你說愛就要學悔恨 我卻不要你得逞
給你沒知覺的肉身
表面複製於愛你這個人
我承諾還得以完成
只是那不是我在等

要如何制造替身
死心時微笑還會活生生
你說愛就要學悔恨 我卻不要你得逞
給你沒知覺的肉身
表面複製於愛你這個人
我承諾還得以完成
只是那不是我在等

沒有留言:

發佈留言