2011/08/05

情。

三字。
「你以為」。
夠我High成晚。

不過…我諗我要冷靜。
唉。
都唔熟。

除左曾經既南南同死纏爛打到我曾經嫌煩既C。
其他人我都唔係咁中意同佢地相處。
結果係盡力避免得同佢地chat就唔chat。
(當然有事想搵人傾個陣另計,好衰,我知。)

誰不知…唉。
自討苦吃。
自作孽。

唉。

呢幾日我唉左幾多,唉。

都係個句。
真係對「情」失望,乜「情」都好。
愛情也好,友情也罷,親情亦如是。
甚麼都會流逝,避不過。

愛會散,會分手,會漸有二心。
友會變,會疏遠,會各行各路。
親愛死,會逝世,會天人相隔。

失望、驚慌、孤獨、落淚、怨恨、痛哭、微笑,微笑。
微笑,釋懷。

甚麼都是一場空,自己一個,最好。
孤獨,最好。
空。
空空如也。
空。

剩下的,只有你臉上,那證明你曾經珍惜與痛心過的淚痕,淚。
淚如雨下,漸。
漸停。

停。

沒有留言:

發佈留言