2012/09/12

Believe。






I'd like To make Myself Believe That Planet earth Turns Slowly.
It's Hard To Say That I'd Rather Stay Awake When I'm Asleep.
Cause Everything Is Never As It Seems.



Cause Everything Is Never As It Seems.
So sad but true.




所以今日LS.問我5個願望,我選剩最後兩個時是「智商250」,無人信我…
I dont know why actually:-S
我喜歡那種明暸一切的優越感,我喜歡知道得比別人多,我喜歡無窮無盡的知識。

But all the last, i choose 「感情」,沒了它,我不能再傷春悲秋。
我不想再將愛情、友情、親情比較,反正缺了感情就一定不可。




沒有留言:

發佈留言