2011/06/23

回。

成日都係咁你班衰野。

當我以為自己存唔存在都得既時候,
你地等足我3粒鐘都堅持要等到我黎再出發。

當我覺得自己無能、只係一個傷害既時,
你地班死野又突然叫我快啲死返黎,仲要係到突然懷念tyy。

不過就係呢班死野,令我覺得自己依然存在、依然被重視。
呢個可能就係點解我同yyt妳有差唔多性格,但我肯付出既原因。
因為我遇上一班值得既人。
有時候有啲野唔受傷害、唔付出,唔會得到。
可能得到既係好少,少過付出,但唔會後悔。
係最大既好處。

其實,我一點也不寂寞吧?
只少女生,會把「需要妳」掛在口邊,男生不會。
比拍拖好得多了…

-

名為孤獨的感冒,其實是與青春為同一種疾病吧?
若登上高處的話,不是就能將寂寞吹散的嗎?
不斷豎起的內心高牆,實在太高了,高得我也不知該如何是好。
比起絢麗多彩地終結,不如趕快抓住青春洋溢的現在。
比誰都更逞強的人肯定是我。
你聽到了嗎?感受到了嗎?聯繫起來了嗎?我的聲音。

沒有留言:

發佈留言